Senin, 23 November 2015

Berpeluh pampasan - Kemungkinan Kerosakan yang serius Selepas Pembedahan

Berpeluh pampasan - Kemungkinan Kerosakan yang serius Selepas Pembedahan

Menghadapi masalah dengan peluh berlebihan? Pernahkah anda cuba segala yang mungkin hanya untuk mengawal bahawa lebih berpeluh keadaan? Jika anda telah cuba segala cara-cara semula jadi dan buatan, tetapi mereka semua telah kegagalan kerana mereka tidak berfungsi dengan baik untuk anda kerana anda akan berfikir, maka ia adalah masa untuk anda untuk bergerak ke kursus rawatan yang lebih kekal dan lebih kuat. Tetapi sebelum anda melompat di wagon ke bilik operasi, cuba untuk membaca pertama mengenai prosedur yang anda akan menjalani dan kemudian semak imbas kesan sampingan yang mungkin selepas pembedahan.

Prosedur pembedahan yang dipanggil ETS adalah kebanyakannya punca di sebalik mengapa sesetengah orang mengalami berpeluh pampasan. Ini sebenarnya, salah satu komplikasi atau kesan sampingan prosedur pembedahan untuk menyembuhkan lebih berpeluh. Tetapi apabila anda mendengar ungkapan ini daripada doktor anda, jangan panik sama sekali. Hanya berehat dan meluangkan masa untuk mendengar apa yang hendak dikatakannya mengenai ini selepas kesan.

Perkara pertama yang anda perlu dimasukkan ke dalam fikiran apabila terdapat berpeluh pampasan adalah bahawa sistem peraturan suhu badan telah rosak. Ini boleh dialami ketika ini selepas pembedahan dilakukan. Tanda-tanda dan gejala-gejala komplikasi pertama ini adalah ada dehidrasi, pengsan dan mungkin juga koma.

Oleh kerana prosedur pembedahan dilakukan, tubuh akan kehilangan keupayaan untuk menentukan suhu yang diperlukan oleh badan. Ini boleh digambarkan dalam contoh bahawa walaupun suhu badan anda sudah rendah dan kerana badan tidak boleh membaca lagi suhu badan yang betul, ia akan membawa kepada semakin teruk lagi masalah. Anda berpeluh lebih.

Sebelum pernah memuktamadkan keputusan anda untuk menjalani prosedur pembedahan ETS, mengambil kira semua alternatif yang mungkin pertama. Cuba dan menyemak laman web internet yang menawarkan program dan garis panduan mengenai bagaimana untuk menamatkan rasa malu kerana masalah peluh berlebihan anda. Melalui cara ini, anda boleh berurusan dengan keadaan anda dan cuba pilihan rawatan untuk mengurangkan berpeluh pengeluaran tanpa perlu merasa malu dalam acara-acara sosial atau majlis keramaian.

Jika anda telah akhirnya memutuskan untuk pergi melalui dengan pembedahan ETS, ia adalah cara yang tetap untuk menghentikan peluh berlebihan. Ia benar-benar adalah kursus rawatan yang paling berkesan, tetapi kerana kesan buruk berpeluh pampasan, orang cenderung untuk menjauhi dari prosedur ini. Terdapat juga beberapa doktor yang tidak akan menyebut ini kepada pesakit, tidak sehingga pesakit telah mencuba setiap pelan rawatan tunggal dan tindakan yang boleh didapati.

Perkara yang utama dan yang paling penting yang anda perlu ingat sebelum pernah mengikut prosedur adalah bahawa anda mempunyai pengetahuan yang mencukupi mengenainya. Jika anda telah melakukan bahagian anda dalam penyelidikan alternatif terbaik untuk mengurangkan berpeluh di kawasan badan, memilih kursus rawatan yang terbaik untuk anda tidak akan menjadi masalah lagi. Jangan sekali-kali membuat keputusan muktamad jika anda tidak berfikir melalui atau jika anda tahu anda tidak mempunyai pengetahuan yang cukup mengenai apa yang akan berlaku kepada anda. Maklumat adalah kuasa. Melalui cara ini, anda mampu untuk membuat keputusan sendiri jika anda akan risiko menyembuhkan hiperhidrosis.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar